۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۱۲۷۲۶

اعزام۳۲ تيم بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری به نقاط محروم

مسئول بسيج جامعه پزشكي چهارمحال و بختياري، از اعزام ۳۲تیم بهداشتی، درمانی، آموزشی به نقاط محروم استان و بهره مندی بیش ازدوهزار و ۷۰۰ نفر از خدمات این سازمان به مناسبت دهه فجر خبر داد.
اعزام۳۲ تيم بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری به نقاط محروم
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار مهراب شفیعی با اعلام این خبر گفت: بیمارستان ثابت شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشکی از دیگر خدمات این سازمان در سال جاری به شمار می رود که به مناسبت دهه فجر در بيمارستان هاي آيت الله كاشاني و هاجر(س) شهركرد اجرا شد و بيش از ۵۰ بيمار نيازمند از خدمات این طرح بهره مند شدند.

شفیعی افزود: انجام اعمال جراحي، بستري، ويزيت و آزمايشات پاراكلنيكي رايگان جهت معرفي شدگان از سوي كانون هاي بسيج جامعه پزشكي در مراكز بهداشتي درماني سراسر استان از اهم برنامه‌هاي کانون‏های صالحین بسیج جامعه پزشکی مي باشد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان، همچنين از اعزام ۳۲ تيم بهداشتي درماني و آموزشي به مناسبت بزرگداشت دهه فجر به مناطق محروم و كم برخوردار استان خبر داد و افزود: منطقه هيرگان روستاهاي دره بيد،‌ ويس آباد و نصير آباد عليا و سفلي و اميرآباد در شهرستان فارسان و روستاهاي پهنا و آزاد گان در شهرستان شهركرد، روستاهاي دشتينه و جغد در شهرستان لردگان از روستاهاي مذكور هستند .

وي گفت: همچنين در اين اعزام ها در مجموع ۱۸۵ ميليون ريال دارو و خدمات رايگان به بيماران ارائه و حدود ۱۰ ميليون ريال بسته بهداشتي شامل صابون، خمير دندان و مسواك در بين دانش آموزان اين مناطق توزيع شد.

شفيعي اذعان داشت: طي ۳۲ مورد اعزام تيم هاي بهداشتي، درماني و آموزشي ، يك هزار و ۲۰۰ نفر از اهالي ويزيت، يك هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات آموزش بهداشت زنان و مامايي، بهداشت خانواده و بهداشت محيط و ۱۵ نفر نيز به مراكز مجهزتر ارجاع شدند.

به گفته وي، در دهه فجر بيش از ۱۷۰ پزشك، ‌دندانپزشك ، ماما ، پرستار و كارشناس در قالب تيم هاي آموزشي ، بهداشتي و درماني به مناطق محروم استان اعزام شدند.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۵:۳۶

9 Mar 2020